Reseller worden

Reseller worden | MGTickets

Reseller worden is zeer eenvoudig. 

Aanmelden is gemakkelijk en kosteloos. Via onze website kunt u zich eenvoudig aanmelden bij MGTickets. Wij verifiëren uw aanmelding en maken een account voor u aan. Vrijwel direct hierna kunt u starten met het aanmaken van uw evenement(en) en starten met het verkopen van de tickets.

Door een gebruiksvriendelijk bestelproces kunnen de bezoekers makkelijk en snel tickets bestellen. Alle verkochte tickets zijn voorzien van een unieke, persoonlijke code. De bezoeker ontvangt per e-mail zijn of haar E-ticket. Dit is het digitale toegangsbewijs voor uw evenement. De bezoeker hoeft dit E-ticket alleen nog maar te printen en mee te nemen. De code op het ticket wordt bij de entree gescand. Iedere code kan slechts eenmaal gescand worden. Zo kan er geen misbruik worden gemaakt en heeft u inzichtelijk wie er binnen is.

Voor het scannen is een laptop en scanner nodig. Deze heeft u mogelijk al of kunt u aanschaffen. Eventueel kunt u bij ons een laptop en/of scanner huren. De kosten bedragen €25 per laptop/scanner. Is er geen internet om te scannen op uw evenement, dan kunnen wij dit voor slechts €10 voor u verzorgen.

Tickets worden afgerekend met iDeal, waardoor de transactie veilig gebeurt via de betaalomgeving van de eigen bank. Er worden transactiekosten door MGTickets van €1 euro per bestelling in rekening gebracht. 

Elke eerste dag van de nieuwe maand wordt de status opgemaakt van de door u verkochte tickets. U ontvangt van ons een overzicht, waarop per evenement, de gespecificeerde verkoop van de tickets staat. De uitbetaling van de ticketopbrengst vindt elke maand plaats binnen 14 dagen na ontvangst van dit overzicht. Frequenter uitbetalen is optioneel. 

Door het plaatsen van een link op uw eigen website of uw zakelijke Facebook pagina kunnen bezoekers gemakkelijk E-tickets aankopen voor uw evenement. Deze link vindt op uw persoonlijke profiel. Enkel uw eigen evenement(en) worden dan getoond.

Wanneer uw bezoekers tickets hebben gekocht krijgen ze na het bestellen de mogelijkheid om de aankoop te delen op de bekende social media sites. Hierdoor wordt het bereik van uw evenement vergroot en kan de verkoop gestimuleerd worden onder de contacten van de bezoekers.

Hieronder de voordelen in het kort voor u op een rij: 

  • U betaalt slechts 0,50 per verkocht E-ticket. 
  • U betaalt zelf geen transactiekosten. 
  • Maandelijkse uitbetaling (frequenter uitbetalen is optioneel)
  • Het aanmelden en het aanmaken van evenementen is gratis. U betaalt enkel voor ieder verkocht e-ticket.
  • Uitstekend voor zakelijke en particuliere evenementen
  • Simpel te integreren in je eigen website en die van partners via een link
  • Makkelijk te integreren op je Facebookpagina
  • Fraudebestendig door unieke codes
  • Voorzien van bezoekersinformatie
  • Geen wachtrijen meer door gebruik van scanners
  • Uw klanten kunnen veilig online betalen via iDeal

Voorbeelden van locaties waar het gebruik van een E-ticket systeem een uitkomst zou zijn: 

  • Sportverenigingen
  • Discotheken/uitgaansgelegenheden
  • Expo's
  • Beurzen
  • Musea
  • Congressen
  • Tentfeesten
  • Dorpsfeesten
  • Theaters
  • Thema-evenementen

 

Of bekijk de brochure

 
Hieronder een greep uit ons klantenbestand: